Thursday, October 3, 2019

BBM3410Satu2019: SUATU KETIKA


Keluarga saya


Saya merupakan anak ketiga daripada empat orang adik beradik. Keluarga saya sangat bahagia walaupun ahlinya tidak terlalu ramai. Di dalam keluarga saya mempunyai seorang abang, seorang kakak dan seorang adik lelaki. Namun pada tahun 2012, Saya telah kehilangan kakak yang saya sangat sayangi. Walaupun perkara tersebut sudah lama berlaku, tapi saya tidak pernah lupakan kakak saya. Setiap kali melihat orang lain bersama kakaknya, saya merasa sedikit cemburu tapi saya berfikir dengan positif bahawa Allah lagi menyanyangi kakak saya. Abang saya merupakan seorang guru. Walaupun jarak umur kami jauh tapi kami tetap akrab. Abang tidak lagi tinggal bersama kami kerana dia sudah berkahwin dan mempunyai 3 orang anak. Adik saya pula sama seperti saya sedang melanjutkan pelajaran di peringkat ijazah. Kami berdua sama sedang berada di tahun akhir belajar. Saya dan adik berusaha untuk mencapai kecemerlangan bagi memastikan kedua ibubapa saya gembira dengan keputusan yang kami capai. Tolong doakan saya dan adik dapat membanggakan ibu bapa dan dapat kerja yang baik. Semoga doa yang baik akan berbalik kepada anda semua juga 😉😉

Keluarga kecil saya 😊

No comments:

Post a Comment